Hallo iedereen Hopelijk zijn jullie al terug wat uitgerust na een druk weekend? De repetities zijn goed verlopen en ik heb er alle vertrouwen in dat de show dat ook zal zijn. Nog enkele laatste info v
Vrijdag is het van 10-12 uur voor wie graag de openingsdans meedoet ( vanaf dansmix B en ouder) Dit allemaal nog in de danszaal op de Denderhoutembaan. Vanaf maandag 20 mei gaat alles door in Trefpunt de Linde Meerbeke.
Beste, om hoe laat is de dansles op 9,10 en 11 mei? Mvg caroline