Wafeltjes
- DCKA

- Mar 26, 2025
- 1 min read
Eerste en vooral heeel erg bedankt voor jullie steun!!
Wafeltjes (en andere) zijn af te halen vanaf 2 april. Betalingen indien mogelijk gepast in envelop op naam, zodat alles vlot kan gaan bij het uitdelen 👍
Via mail kreeg je normaal een bevestiging indien je het juiste bedrag niet meer weet.
Wij voorzien per geplaatste bestelling een overzicht ter controle.
PS: moesten er mensen zijn die maandag zich niet kunnen inhouden om me te helpen met het uitladen en uittellen van al jullie bestellingen, altijd welkom tussen 18 en 20 uur đź« .
Tot dans Karen



Comments