Opgelet maandag dinsdag woensdag 4 5 en 6 maart is de Denderhoutemlaan een richtingsverkeer. Je kan ons enkel bereiken vanuit de richting Denderhoutem.
Hallo iedereen Hopelijk zijn jullie al terug wat uitgerust na een druk weekend? De repetities zijn goed verlopen en ik heb er alle vertrouwen in dat de show dat ook zal zijn. Nog enkele laatste info v
Comments